ÜRÜN SORGULAMA
Fönsan Teknik Servisine bıraktığınız ürünlerin durumunu sorgulayabilir ve detaylarını öğrenebilirsiniz.
Fönsan marka ürünlerinizi nereden alırsanız alın, aldığınızda kutu içerisindeki seri numaralı garanti belgesini, satıcının kaşe ve imzası ile onaylatmanız gerekmektedir. Usulüne uygun doldurulmayan garanti belgesi geçerli sayılmamakta ve aldığınız fatura garanti yerine geçmemektedir. Lütfen ileride sıkıntı yaşamamak için, garanti belgenizi aldığınız gün onaylatınız.
Ürünlerimiz kanunen nihai kullanıcılara teknik arızalar için 2 Yıl süre ile garanti kapsamındadır.
Teknik servise ulaşan her bir ürününüz için ayrı kayıt açılıp ayrı şekilde mesaj veya mail gönderilecektir, ürün sorgularını da ayrı ayrı yapmanız gerekmektedir. Vermiş olduğunuz telefon numaranıza veya mailinize gelen servis kayıt numarasını aşağıdaki kutucuğa girip sorgula demelisiniz.
Garanti dışı işlemlerde belli bir tutar üzeri size onay mesajı veya maili gelecektir, lütfen size ulaşınca acil olarak onay veya ret veriniz ki fön makinesini ve traş makinesini size en kısa sürede verebilelim. Size onay için gönderilen mesaj veya mail sadece içerikte belirtilen kayıt numarasındaki ürün içindir, birden fazla ürününüz var ise hepsini ayrı ayrı sorgulayarak toplam ücretini veya hazır olup olmadıklarını öğrenebilirsiniz.
Servis, en geç 20 iş günü içerisinde ürününüzü size teslim etmek zorundadır eğer edemez ise yerine ikame ürün vermekle yükümlüdür. Ürününüzün hazır olduğuna dair bildirim aldıktan sonra 90 gün içerisinde ürününüzü teslim almalısınız, aksi taktirde servis ürününüzden sorumlu tutulamaz. Ürünlerinizin servise gelene kadar olan (kargo,...) maddi yükümlülüğü kullanıcıların sorumluluğundadır, servis yada satan firmalar asla sorumlu tutulamaz.
Ürünlerinizi elden teslim ettiğinizde yada kargo ile gönderdiğinizde lütfen teslim alma şeklini belirtiniz.
Teknik servise getirdiğiniz ürünlerinizle ilgili her türlü sorunuz için servis@fonsan.com.tr mail adresinden veya 0850 346 40 75 nolu telefondan bize ulaşabilirsiniz.